nedjelja, 13. rujna 2015.

Uvod u blog

"Ali Jahve dovijeka stoluje, postavi prijesto svoj da sudi: sam po pravdi
sudi krug zemaljski, izreče pucima osudu pravednu."
Ps 9.9

Ovaj blog bit će, po dosadašnjoj mojoj spoznaji, originalan što se tiče nekih tema na hrvatskom jeziku.
Svakako ne radi moje želje za originalnošću, a još manje radi slave.
Što se potonjeg tiče neka bude 'Ad majorem Dei gloriam'.
Koje bi to teme bile?
U prvom redu sedevakantizam i sve ostalo što se tog tiče,
koji je skoro nepostojeći među Hrvatima, a koji će sve više postajati jedinim odgovorom na posvemašnju apostaziju post-drugovatikanske Crkve,
zatim kritika suvremene filozofije, znanosti i društva i to vrlo radikalna
koja stavlja pod lupu i upitnik cijeli novi vijek sa svim 'ikonama' prosvjetiteljstva,
zatim neki 'neortodoksni' teološki stavovi poput traducianizma,
de facto prešućenog nauka o Božjem milosrđu sv.Augustina,
i još 'luđi' stavovi poput modela konkavne Zemlje i slično.

Međutim pravi i konačni cilj, koji se nadam da će uz Božji blagoslov  biti postignut, je da ovaj blog bude klica okupljanja beskompromisnih hrvatskih katolika koji su spoznali kako je novoredna Crkva lažna Crkva, ali da i dalje postoje pravi biskupi, pravi svećenici, prave svete Mise i pravi sakramenti.
Postoji velika vjerojatnost da će uskoro u našu domovinu ući pravi biskup kojeg poznajem, a dotad bi bilo poželjno da mi se zainteresirani jave na emil.brusic@gmail.com . Mi kršćani smo više nego braća, mi smo udovi Kristovog Tijela. U ovim vremenima velike apostaze, a pred drugi dolazak Kristov i pred prorečenim progonima, šačica preostalih vjernih Kristu moraju moliti jedni za druge, moraju biti bliski, moraju se upoznati, moraju biti kao jedno s Kristom.
Molim Boga neka blagoslovi moje misli i moje tekstove, kao i sve one koji ih budu čitali!

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.